S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

KONTAKT

VULS, s.r.o.
Lichnerova 23
903 01, Senec
tel: +421 903 970 126
napíšte nám

Cena

Cena

Odmenu za externé vedenie účtovníctva je možné stanoviť paušálnou čiastkou mesačne alebo sa vychádza od počtu účtovných položiek za mesiac.

Cena podľa počtu účtovných položiek

- cena sa určuje mesačne na základe účtovného denníka podľa presného počtu účtovných položiek

• účtovná položka - podvojné účtovníctvo – neplatca DPH : 0,75 €

• účtovná položka - podvojné účtovníctvo – platca DPH : 0,85 €

• účtovná položka – jednoduché účtovníctvo – neplatca DPH 0,65 €

• účtovná položka – jednoduché účtovníctvo – platca DPH 0,75 €

Účtovnou položkou sa rozumie napr. jedna faktúra, alebo jedna položka bankového výpisu a pod.

Cena zahŕňa:

Pri neplatcovi DPH

1. vedenie účtovného denníka

2. vedenie hlavnej knihy

3. vedenie knihy faktúr došlých a odoslaných

4. vypracovanie saldokonta dodávateľov a odberateľov

5. vedenie pokladničnej knihy

6. účtovné poradenstvo

7. posúdenie účtovných prípadov z daňového hľadiska

8. prípravné práce potrebné k zaúčtovaniu jednotlivých dokladov ako vypísanie príjmových, resp. výdavkových pokladničných dokladov, zoradenie faktúr, teda celkovú kompletizáciu dokladov

Pri platcovi DPH

1. vedenie účtovného denníka

2. vedenie hlavnej knihy

3. vedenie knihy faktúr došlých a odoslaných

4. vypracovanie saldokonta dodávateľov a odberateľov

5. vedenie knihy daňových dokladov

6. vedenie pokladničnej knihy

7. účtovné poradenstvo

8. posúdenie účtovných prípadov z daňového hľadiska

9. prípravné práce potrebné k zaúčtovaniu jednotlivých dokladov ako vypísanie príjmových, resp. výdavkových pokladničných dokladov, zoradenie faktúr, teda celkovú kompletizáciu dokladov

Cena nezahŕňa:

• spracovanie daňového priznania k DPH: 10 €

• spracovanie priznania DPPO + prílohy : cca 150 €

• daňové priznanie k dani z motorových vozidiel: 5 € / ks

Paušálna cena – podvojné účtovníctvo:

Počet položiek.                          neplatca DPH.                      platca DPH

1-50.                                             65€.                                   75€

51-100.                                         75€.                                   85€

101-150.                                       85€.                                   95€

 

Paušálna cena – jednoduché účtovníctvo:

Počet položiek.                          neplatca DPH.                      platca DPH

1-30.                                            30€.                                    35€

31-50.                                          45€.                                    50€

51-100.                                        55€.                                    60€

Cena zahŕňa:

Pri neplatcovi DPH

1. vedenie účtovného denníka

2. vedenie hlavnej knihy

3. vedenie knihy faktúr došlých a odoslaných

4. vypracovanie saldokonta dodávateľov a odberateľov

5. vedenie pokladničnej knihy

6. vypracovanie daňového priznania k dani z motorových vozidiel

7. vyhotovenie cestovných príkazov

8. účtovné poradenstvo

9. posúdenie účtovných prípadov z daňového hľadiska

10. prípravné práce potrebné k zaúčtovaniu jednotlivých dokladov ako vypísanie príjmových, resp. výdavkových pokladničných dokladov, zoradenie faktúr, teda celkovú kompletizáciu dokladov

Pri platcovi DPH

1. vedenie účtovného denníka

2. vedenie hlavnej knihy

3. vedenie knihy faktúr došlých a odoslaných

4. vypracovanie saldokonta dodávateľov a odberateľov

5. vedenie knihy daňových dokladov

6. vypracovanie daňového priznania k DPH (mesačne alebo kvartálne)

7. vedenie pokladničnej knihy

8. vypracovanie daňového priznania k dani z motorových vozidiel

9. vyhotovenie cestovných príkazov

10. účtovné poradenstvo

11. posúdenie účtovných prípadov z daňového hľadiska

12. prípravné práce potrebné k zaúčtovaniu jednotlivých dokladov ako vypísanie príjmových, resp. výdavkových pokladničných dokladov, zoradenie faktúr, teda celkovú kompletizáciu dokladov

Cena nezahŕňa:

účtovnú závierku vrátane daňového priznania PO a výkazov (cca 150 €)

Spracovanie miezd

1 zamestnanec – HPP / dohodár - 13 €

Cena zahŕňa:

• výpočet mzdy

• vypracovanie a zasielanie mesačných výkazov o zrazených a odvedených preddavkoch na daň zo závislej činnosti

• vypracovanie a zaslanie ročného hlásenia o zrazených a odvedených preddavkoch

• tvorba a výpočet sociálneho fondu

• vypracovanie výkazov do sociálnej a zdravotnej poisťovne

• prevodné príkazy na výplatu miezd a odvodov do zdravotnej a sociálnej poisťovne

• všetky úkony súvisiace s nástupom zamestnanca do pracovného pomeru až po jeho výstup z pracovného pomeru (prihláška zamestnanca do zdravotnej a Sociálnej poisťovne, vypracovanie pracovnej zmluvy, odhláška zamestnanca zo Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne, evidenčný list dôchodkového poistenia, potvrdenie o zdaniteľnej mzde, ročné zúčtovanie preddavkov zamestnanca, zápočet rokov)

 

Pri menšom počte účtovných položiek (do 30/mesiac) sa stanovuje minimálna paušálna suma v prípade jednoduchého účtovníctva 30 € a v prípade podvojného účtovníctva 50 €.

Pre stanovenie konkrétnej konečnej ceny za poskytovanú službu je vhodnejšia individuálna konzultácia s klientom.

Nie sme platcami DPH.

OTgwZm